מתיחת העור בגלי רדיו Thermi

מתיחת ומיצוק העור בטכנולוגיית תרמי Thermi

Thermi Tight היא הטכנולוגיה הראשונה בעולם של טיפול בגלי רדיו להרמה ומיצוק של העור ללא צורך בניתוח.

Thermi Tight הינו טיפול מתקדם ובטוח המניב תוצאות משמעותיות עם זמן החלמה קצר וללא הסיכונים הכרוכים בניתוח.

בטיפול חד פעמי בהרדמה מקומית בלבד ניתן להיפטר מעודפי שומן מקומיים ולטפל בעודפי עור.

Thermi Tight מאפשר לך למצק את העור ולטפל באיזורים כמו צוואר, סנטר כפול ורפוי, זרועות, בטן, ירכיים וברכיים.

הטיפול מאושר ע"י רשות הבריאות האמריקאית ה-FDA וע"י משרד הבריאות הישראלי.

במהלך השנים העור מזדקן ועובר שינויים הגורמים לו להיראות יבש, מחוספס, חסר אלסטיות ומקומט.

שינויים אלו אף גורמים להיווצרות עודפי עור לא רצויים במקומות שונים בגוף.

בטיפול באמצעות טכנולוגיית Thermi Tight מתבצע חימום עדין ומבוקר של רקמות תת עוריות ספציפיות, באנרגיית גלי רדיו, לרמת טמפרטורה הנקבעת על ידי הרופא המטפל.

אנרגיית החום המבוקרת גורמת לגירוי התאים ברקמה, גירוי אשר מביא אותם לייצור "אבני יסוד חדשות" כמו קולגן ואלסטין, המהווים חלק עיקרי מרקמת החיבור בעורנו.

כתוצאה מכך העור החיצוני מתחדש ומתקבל אפקט של מתיחה ומיצוק.

ניתן לחזור לכל פעילות שגרתית רגילה כבר ביום שלאחר הטיפול.

האזורים המתאימים לטיפול: צוואר, זרועות, בטן, ירכיים וברכיים.

טיפול בלתי פולשני ולא כירורגי המתבצע בקליניקה.

זמן החלמה מינימלי ביותר.

טיפול בגלי רדיו לפנים Thermi Smooth Face

ככל שאנו מתבגרים איכות העור שלנו משתנה, וירידה ברמת הקולגן ורמת הגמישות של העור גורמים לעור הפנים לאבד נפח ולהיחלש.

אנו מתחילים להבחין בהיווצרותם של שקעים וקמטוטים הגורמים למראה מבוגר יותר.

טיפול Thermi Smooth Face הוא טיפול מתקדם ובטוח שאינו פולשני, למיצוק עור הפנים.

הטיפול מבוסס על טכנולוגיית גלי רדיו RF, ומתבצע בסדרה בת 3-6 טיפולים, בהליך בלתי פולשני, ללא זמן התאוששות, ללא כאב וללא צורך בהרדמה.

טיפול Thermi Smooth Face מאפשר לטפל בקמטוטים ולמצק את העור גם באזורים בעייתיים במיוחד כגון העפעפיים, סביב העיניים, הפה, הלחיים והצוואר.

בעזרת ידית ייעודית משתחררת אנרגיית חום מבוקרת על פני העור.

החימום גורם לתאי הפיברובלסטים ברקמה לייצר סיבי קולגן חדשים ועקב כך להשיג מראה ממוצק, צעיר, חיוני ורענן יותר.