פיסול אף ללא ניתוח

האף ממוקם במרכז הפנים, הוא בולט ומשפיע על המראה האסתטי הכללי, לכן אין זה פלא כי נשים וגברים בכל הגילים מעוניינים לפסל את אפם ולעצבו מחדש. ברפואה הפלסטית והאסתטית יש מספר פרוצדורות לעיצוב האף, וכיום ניתן לעבור פיסול אף ללא ניתוח, בשיטות מתקדמות וללא צורך בהתערבות פולשנית כדי לתקן את הפגמים הקיימים באף.

ההליך לפיסול אף נועד לתקן פגמים שונים באף של המטופל או המטופלת, כולל תיקון פגמים מולדים כמו גבנון, יישור האף, תיקון א-סימטריה, התאמה מבנה האף לפנים ועוד. ראוי לציין כי טכניקת הפיסול מאפשרת במיוחד לתקן ולשפר תוצאות של ניתוחי אף לא מוצלחים, וזאת ללא התערבות ניתוחית מורכבת, המחייבת התאוששות ותקופת החלמה ארוכה.
התוצאה המתקבלת היא מראה של אף טבעי המותאם למבנה הפנים.

הסבר כללי על פיסול אף ללא ניתוח

נשים וגברים בכל הגילים אינם מרוצים ממראה האף שלהם והם מעוניינים לפסל אותו מחדש ולהתאימו למבנה הפנים, היות ומיקום האף במרכז הפנים, לא מאפשר להסתיר פגמים.
במקרים מסוימים ד"ר רובינפור, ימליץ על ניתוח אף פתוח או סגור כדי לתקן סטיית מחיצות ומעברי אוויר באף או כדי לבצע שינוי מהותי במבנה האף ולהתאימו אסתטית למבנה הפנים.
עם זאת, ניתוח תיקון האף, הוא ניתוח מורכב, מחייב תקופת החלמה ארוכה הנמשכת לפחות 10 ימים, ולא תמיד ניתן להגיע לתוצאות הרצויות.

ד"ר רובינפור פיתח שיטה ייחודית לשחזור מראה האף, על ידי הזרקות חומרי מילוי כמו רדיאס וחומצה היאלורונית, שיטה זו מאפשרת שחזור של כמעט כל חלקי האף, ללא התערבות כירורגית וללא צורך בתקופת החלמה.

יש לזכור שעיצוב האף באמצעות חומרי מילוי, הנה פעולה הצורכת ידע וניסיון רב באנטומיה של מבנה האף, על מנת למנוע סיבוכים וכדי להתאים את האף למבנה הפנים, חשוב לבחור היטב רופא מיומן.

מה היתרונות של פיסול אף לעומת ניתוח אף?

פיסול ותיקון האף ללא ניתוח ועל ידי הזרקת חומצה היאלורונית באף ,מאפשר לרוב האנשים לתקן ולעצב מחדש את מבנה האף שלהם, בטיפול פשוט ונקודתי, עם חזרה מיידית לשגרה.

עיצוב האף באמצעות חומרי מילוי, מאפשר להשיג אף במראה טבעי.

רופא פלסטיקאי מומחה יכול לבצע ניתוח אף כדי לתקן בעיות מולדות או לצורך פיסול האף והתאמתו למבנה הפנים, ההליך הכירורגי מורכב ומסובך, במקרים רבים יש להשתיל סחוס, וההחלמה ממושכת.

כדאי לדעת כי במקרים מסוימים בשניתוח אסתטי של האף, אינו עונה על ציפיות המטופלים, ניתן לשפר את התוצאה במרפאתו של ד"ר רובינפור באמצעות טיפול הזרקת חומרי מילוי וטכניקות מתקדמות להשגת התוצאה הרצויה והטבעית ביותר.

לפיסול האף ללא ניתוח יש כמה יתרונות לעומת הניתוח:

  • טיפול מהיר במרפאה המבטיח תוצאות מעולות ומהירות.
  • אין צורך לעבור ניתוח פולשני המחייב החלמה ארוכה.
  • אין צורך בהרדמה מלאה או חלקית, ניתן לאלחש את האזור לפני ההזרקות.
  • ניתן לפסל את האף בהתאמה מדויקת לרצון המטופל או המטופלת.
  • ניתן לחזור על הטיפול ללא בעיה.
  • אם מקפידים על תחזוקה שוטפת בטיפולי הזרקה באף, ניתן לשמר את האפקט לאורך זמן והטווח בין הטיפולים הולכת ומתארכת.

אילו בעיות אסתטיות ניתן לתקן באמצעות פיסול אף ללא ניתוח?

פיסול אף ללא התערבות ניתוחית מאפשר לתקן בעיות אסתטיות שונות כמו גבנון, א-סימטריה של האף, עצם בולטת, התאמת פרופורצית האף לפנים, תיקון א-סימטריה בנחיריים, סטייה של המחיצה.

איך מבצעים פיסול אף?

ד"ר רובינפור פיתח שיטה חדשנית לפיסול האף ללא התערבות כירורגית. במרפאתו הוא מעצב את האף באמצעות חומרי מילוי איכותיים, כדי לפסל מחדש את אפו של המטופל/ת
באמצעות הזרקת חומר מילוי קל יותר לפסל את האף ולהשיג את התוצאה האופטימאלית.

כמה זמן התוצאות מחזיקות מעמד?

האפקט של פיסול אף באמצעות הזרקת חומרי מילוי מחזיק מעמד כשנה עד שנה וחצי, עם זאת כאשר מקפידים על הזרקות באף התקופה בין הטיפולים הולכת ומתארכת.

החלמה ותופעות לוואי לפיסול האף באמצעות הזרקת חומרי מילוי

לאחר הזרקת חומרי מילוי ופיסול האף אין צורך בתקופת החלמה כפי שנדרש לאחר ניתוח והתערבות פולשנית. את התוצאות רואים מיד לאחר טיפולי ההזרקה, ואם לא מרוצים מהמראה יש אפשרות לתקן את הבעיה.

לאחר הזרקת חומרי מילוי לצורך פיסול האף, לעיתים יש תופעות לוואי החולפות לרוב מאליהן תוך זמן קצר כמו נפיחות קלה לכמה שעות, שטפי דם, כאבים באזור.

חשוב לעבור טיפול פיסול אף אצל מומחה לכירורגיה פלסטית, על מנת להבטיח תוצאות אסתטיות מושלמות להימנע מסיבוכים ותופעות לוואי. ד"ר רובינפור ממליץ על שיטת הטיפול הנכונה והמיטבית, מתאם ציפיות, מסביר בפירוט על תהליך הטיפול ומשתמש רק בחומרי מילוי איכותיים ובטיחותיים.

 

ד"ר רובינפור מסביר על תיקון ניתוח אף באמצעות הזרקות

פיסול בתלת מימד בחומרי מילוי

ד"ר רובינפור על הגישה התלת מימדית לפיסול נפח בפנים באמצעות חומרי מילוי,כולל עיצוב ותיקון אף באמצעות הזרקה, ללא ניתוח

 

למאמר המלא לחצו פיסול בתלת מימד

התקשרו לייעוץ