טיפולים אסתטיים

מאת: דוקטור מנו רובינפור

הפריצה הגדולה של השנים האחרונות בתחום הרפואה האסתטית היא ללא ספק השימוש בבוטוקס וחומרי מילוי – למטרת מילוי וטשטוש קמטים. סימני ההזדקנות אשר ניכרים על הפנים כוללים איבוד נפח, דלדול עור, צניחה של הפנים, קמטים וקמטוטים. אם מתחילים בזמן המתאים בטיפול בהזרקות של חומרי מילוי ו/או בוטוקס, ניתן להשהות את תהליך ההזדקנות של עור הפנים ולשפר את מראה הפנים, כך שיהיו מורמות, חלקות ומעוצבות יותר. על מנת לקבל את התוצאה המירבית, לעיתים יש צורך בטיפולים משולבים של הזרקות,חוטים וניתוחים מזעריים
כאן יש צורך לציין ששימוש בחוטים דורש הבנה מעמיקה של מבנה הפנים והשכבות העמוקות, על מנת למנוע תוצאה לא רצויה וסיבוכים מיותרים.

טיפולים אסתטיים הקיימים כיום להצערת הפנים

 הטיפולים המשתייכים לרפואה אסתטית ומתרכזים בשיפור מראה עור הפנים, כוללים את הטיפול ניתוח מתיחת פנים, המומלץ למי שתהליך ההזדקנות כבר השאיר אותות בפניו והטיפולים השמרניים כבר לא יעזרו לו. לצד ניתוח מתיחת פנים, ישנם מגוון טיפולי אנטי איג'ינג, הכוללים הזרקות, סוגי פילינגים וטיפולי לייזר

תמונות לפני ואחרי לניתוח מתיחת פנים

ניתוח מתיחת פנים

המומחיות של ד"ר רובינפור בתחום טיפולים אסתטיים

ד"ר מנו רובינפור, ביצע ממרום 30 שנותיו כמומחה לכירורגיה פלסטית ולרפואה אסתטית את כל מגוון הטיפולים האפשריים, במהלכן פיתח טכניקות עבודה ייחודיות שהפכו מודל לחיקוי.
הקליניקה שלו מציעה מגוון רחב במיוחד של טיפולי אנטי-אייג'ינג, תוך שימת דגש מרכזי על התאמה בין סוג הטיפול למטופל כי כאן, בעיני ד"ר רובינפור, מתחיל ההבדל בין טיפול שישיג את מטרתו לכזה שלא.

הטיפולים שקיימים בתחום טיפולים אסתטיים

הזרקת חומרי מילוי
הזרקות נחלקות, כידוע, לשניים: חומרי מילוי ובוטוקס. 

השינוי העיקרי שחל בתחום הוא איכות חומרי המילוי והידע שנצבר באשר למקומות בהם נכון להזריק. הודות לשני אספקטים אלה, קטן משמעותית אחוז הסיבוכים. זאת ועוד: עם הזמן הלכה והתחזקה האינדיקציה החשובה שגורסת כי כתגובה לחומרי המילוי – הגוף מייצר קולגן, כך שעם הזמן הצורך בהמשך ההזרקות או בתדירותן – יורד. וזו בשורה טובה למטופלים הרבים שבוחרים בדרך הזו. האמת היא שהנושא אמנם הוכח במחקרים רבים, אבל אני עצמי יכול להעיד שכאשר אני מנתח פנים שעברו הזרקות אני בהחלט רואה את ההשפעה המיטיבה שיש להן על כמות הקולגן שיש מתחת לפני העור.

בנוסף טיפולי אסתטיקה לגברים שהולכים וצוברים פופולריות במהירות: החל מהזרקות למילוי קמטים – לגברים יש בדרך כלל עור פנים עבה יותר ולכן נוצרים להם בפנים קמטים עמוקים יותר, שהזרקות יכולות לשפר פלאים, דרך מתיחת צוואר וכמובן נושא הזעת היתר בבתי השחי שאצל גברים הוא מפריע יותר מאשר אצל נשים, ויש לו היום פתרון קל מאוד באמצעות בוטוקס.

החידושים המשמעותיים בטיפולים אסתטיים

לצד הזרקות, חידוש מרקם העור ומתיחת פנים – שהם טיפולים שמתחדשים כל הזמן הודות להתקדמות העצומה שעשתה הטכנולוגיה, אנחנו מציעים היום טיפול מהפכני – לא פחות –הממצק ומותח את העור ללא ניתוח. טיפול באמצעות גלי רדיו מדובר בפיתוח טכנולוגי עולמי חדש יחסית, באמצעות חימום תחת בקרה לשינוי מבנה הקולגן. מדובר בטיפול בטוח במיוחד ואני מנחש שבתוך 5-10 שנים זו תהיה הטכנולוגיה שתוביל את הענף.
שני טיפולים מהפכניים חדשניים בתחום הצערת והידוק עור הפנים, הם טיפול באמצעות גלי רדיו הגורמים להידוק עור הפנים
טיפול מהפכני נוסף וחדשני ביותר, הנו שימוש במכשיר דרמפן, שמאפשר החדרה של חומצה הילאורונית או שומן עצמי לשכבות תת עוריות לשטח רחב בפנים ועל ידי כך לגרום להתחדשות של עור הפנים עם חזרה לשגרה מהירה

טיפולים נפוצים אצל נשים

• פיסול פנים והחלקת קמטים באמצעות הזרקת חומרי מילוי המבוססים על חומצה היאלורונית.
• הזרקת בוטוקס למילוי וטשטוש קמטים.
• מילוי שקעים מתחת לעיניים.
• הזרקת שומן עצמי למילוי נפח ולפיסול מחדש של הפנים.
• עיצוב עצמות לחיים, קו לסת, שפתיים, אף, ללא ניתוח.
• מתיחת פנים בחוטים.
• טיפולי סקין בוסטר.
• טיפולי פיגמנטציה וחידוש העור בלייזר.
• טיפול בצלקות בטכנולוגיית לייזר.

תוצאות של טיפול אסתטי - עיצוב שפתיים

טיפולים נפוצים אצל גברים

בעשור האחרון יותר ויותר גברים פונים למרפאתו של ד"ר מנו רובינפור כדי לעבור מגוון טיפולים אסתטיים, לרבות ניתוחים פלסטיים לשיפור מראה עור הפנים והגוף.

הטיפולים האסתטיים הנפוצים אצל גברים הם:

• הזרקת חומרי מילוי להחלקת העור ולמילוי קמטים.
• הצערת עור הפנים באמצעות חומצה היאלורונית.
• מילוי שקעים מתחת לעיניים.
• עיצוב סנטר וקו הלסת.
• מילוי נפח באזורים שונים בפנים.
• טיפולי אנטי אייג'ינג לגברים.
• פיסול האף ללא ניתוח.
• טיפול נגד הזעת יתר.

המאמר נכתב על ידי

ד"ר רובינפור הינו מומחה לכירורגיה פלסטית ולרפואה אסתטית, מהמובילים בישראל.
רופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים אסף הרופא.
מנהל מרפאה לרפואה אסתטית ברמת החייל, בה הוא מציע את כל מגוון הטיפולים המתקדמים בתחום האסתטיקה.
ד"ר רובינפור, ביצע ממרום 30 שנות ניסיון ככירורג פלסטי, את כל מגוון הניתוחים הפלסטיים האפשריים הדורשים ניסיון כירורגי רב, במהלכן פיתח טכניקות עבודה ייחודיות שהפכו מודל לחיקוי.
ד"ר רובינפור מקפיד להשתתף בכנסים והשתלמויות מקצועיים בכירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית במרכזים מובילים בארץ ובעולם והוא מעודכן בכל הגישות הניתוחיות והטיפולים האסתטיים.

התקשרו לייעוץ