הנחיות לאחר טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית באזור העיניים

לאחר שהשקעתן בעצמכן ועברתן טיפול מקצועי הכולל הזרקות באזור העיניים, תיהנו ממראה מרשים ומתוצאה מוצלחת המבטיחה לכן מראה צעיר ורענן יותר. לאחר טיפולי ההזרקה חשוב לשמור על העור הרגיש והעדין שמסביב לעיניים ולהקפיד על שגרת טיפוח יומיומית.
כדי לסייע לכן לשמור ולטפח את אזור העיניים לאחר טיפול הזרקה הכנו עבורכן טיפים חשובים ועצות שימושיות לטיפוח אזור העיניים ולשמירה על מראה צעיר, רענן וזוהר. רגע לפני שאנו מציגים בפניכן את הטיפים וההמלצות לשגרת טיפוח של אזור העיניים כדאי להבין איך מבצעים הזרקות באזור העיניים, כמה זמן נמשך הטיפול ומהי תקופת ההחלמה לאחר ההזרקות.

תהליך הזרקות באזור העיניים

עם הגיל מתרחשים שינויים רבים בגוף האדם, ויש לגיל השפעה גם על הרקמות סביב העיניים. חשוב לזכור כי אזור העיניים הוא אחד מהאזורים הראשונים והבולטים ביותר בהם ניתן לראות את סימני הגיל, ונשים וגברים בשנות ה-40 לחייהם סובלים ממראה עייף ומבוגר המפריע להם מבחינה אסתטית ופוגע גם בדימוי העצמי.
התהליכים העיקריים המתרחשים עם הגיל באזור העיניים הם:

קמטים וקמטוטים מתחת לעיניים ובצידי העיניים.

שקעים מתחת לעיניים, באזור העפעפיים התחתונים, לעיתים גם באזור העפעפיים העליונים.

עודפי עור באזור העפעפיים העליונים הצונחים מטה וגורמים למראה עייף ומבוגר. היכנסו למידע על ניתוח עפעפיים שמונע צניחת עודפי עור

תהליך הזרקה באזור העיניים נועד להחלקת קמטים ולטשטוש קמטוטים באמצעות הזרקת בוטוקס בין הגבות ובאזור שמצידי העיניים, ניתן להזריק גם חומצה היאלורונית בצידי העין כדי להעלים ולהחליק קמטים עדינים. בנוסף, מבצעים הזרקת חומצה היאלורונית בשקעים שמתחת לעיניים ובאזור של מרזב הדמעות ההולך ומעמיק עם הגיל.
תהליך ההזרקה באזור העיניים נמשך כ-20 דקות בלבד, אין צורך בהכנה מוקדמת. את הטיפול מתחילים לאחר הרדמה מקומית או חומרי טשטוש, הרופא מחדיר את החומצה ההיאלורונית באמצעות מחט דקיקה ועדינה, את החומצה מחדירים לשכבה העמוקה של העפעף התחתון. יש אפשרות להחדיר את חומרי המילוי באמצעות קנולה ייעודית, ראש הקנולה מעוגל ולא חד כמו במחט, לכן בטכניקה זו יש פחות דימומים ושטפי דם, כל עוד רופא מיומן מבצע את הטיפול.

החלמה לאחר הזרקות באזור העיניים

את תוצאות ההזרקה באזור העיניים רואים באופן מיידי, תוצאות ההזרקה של חומצה היאלורונית מחזיקות מעמד לתקופה של עד שנה וחצי. אין צורך בהחלמה ממושכת לאחר טיפולי ההזרקה, אפשר לחזור לשגרת החיים כבר למחרת היום שבו עברתן את הטיפול, אך יש לעקוב אחר הנחיות הרופא.
לאחר הזרקה באזור העיניים עלולים לסבול מתופעות לוואי כמו שטפי דם ו/או בצקות בעיניים. במקרים מסוימים עלולים לסבול מנפיחות קלה באזור, מאדמומיות באזור העיניים, מכאבים, מתחושת גירוד ומשינוי בצבע ומרקם העור. תופעות הלוואי צפויות לחלוף מאליהן תוך זמן קצר.

טיפים לשמירה על אזור העיניים לאחר טיפולי הזרקה

עדינות
כאשר אתן מורחות קרם או מייק אפ באזור הקרוב לעיניים, מומלץ להשתמש באצבע ולטפוח קלות על העור כדי להספיג את הקרם בעור העדין שבאזור העיניים.
הרכיבו משקפי שמש
השילוב בין התנועתיות והכיווצים הבלתי פוסקים של העור העדין סביב אזור העיניים ובין קרינה מזיקה של קרני UVA ו-UVB מהשמש יכול להאיץ את הזדקנותו של העור ולגרום לקמטוטים חדשים רבים באזור העיניים.
חשוב להרכיב משקפי שמש המקנות הגנה משני סוגי הקרינה ויש לוודא כי ההגנה רחבה מספיק ומכסה גם את האזור שסביב העיניים.
שמרו על לחות
עור רווי בלחות מתבגר בצורה טובה יותר. שתיית כמות רבה ככל האפשר של מים, הקפדה על צריכת מספקת של אומגה 3 באופן יומי, וצריכה של זרעי פשתן יעזרו בהזנת העור בלחות מבפנים כלפי חוץ ויסייעו לכל קרם אשר תמרחו על העור לבצע את משימתו באופן מוצלח יותר.
פריימר לאזור העיניים
פריימר הוא דרך נהדרת ליצירת מראה חלק ואחיד לעור. הפרמייר מסייע למייק אפ להיספג ולהימרח בקלות רבה ולצללית שאנו מורחים מעל העין להישאר למשך זמן רב יותר.
הימנעו ממריחת פריימר היוצר אלמנט של עור מואר ובוהק במיוחד היות והם עלולים גם להדגיש את הקמטוטים הבלתי מחמיאים שבאזור העיניים
אל תשתמשו באייליינר ובמסקרה על העפעף התחתון
אייליינר עלול לגרום לעיניים להיראות קטנות יותר ועייפות, אם לא משתמשים בו באופן הנכון.
העיניים נראות מוארות באופן טבעי כאשר מותירים את העפעף התחתון ללא אייליינר.
השתמשו באייליינר כדי ליצור קו דק לאורך העפעף העליון, ההולך ומתעבה לכיוון הפינה החיצונית של העין, ליצירת מראה מעודן של עיני חתול, אפשר גם לבחור בסגנון האיפור המעושן שנחשב לטרנדי כיום.
התגברו על הדחף להוסיף אייליינר גם על גבי העפעף התחתון.
הסירו את האיפור מדי ערב לפני השינה
אם אתן משתמשות בכמות רבה של מייק אפ, מסיר איפור על בסיס שמן יעזור לכן להסיר ביעילות גם מייק אפ עיקש במיוחד, אשר שאריות שלו עלולות לגרום במהלך השינה למתיחה לא רצויה של העור העדין אשר סביב העיניים.

התקשרו לייעוץ