חידוש מראה העור בלייזר

מאת: דוקטור מנו רובינפור

שיטות לייזר להצערת הפנים הן מומחיות של ד"ר רובינפור, מנתח ידוע בעל ניסיון רב שנים בתחום הכירורגיה הפלסטית, שעיקר מומחיותו היא מתיחת פנים וניתוחי פנים מורכבים.

אם הטיפול המסורתי כולל מתיחת פנים בניתוח פלסטי, לעיתים בשילוב של הזרקת חומרי מילוי, הרי שהטיפול בלייזר מביא עמו יתרונות רבים ומשמעותיים נוספים כמו שיטת פעולה פשוטה, מהירה וכואבת פחות, תקופת התאוששות מינימלית, צבע וברק רעננים לעור, גמישות ומראה חלק וצעיר. בקליניקה של ד"ר רובינפור צוות מקצועי ומיומן שנבחר והוכשר בקפידה, הכול כדי שהלקוח יצא עם חיוך על הפנים.

לייזר משקם לעור עייף

עם התקדמות השנים והגיל, מתעייף עור הפנים, מאבד את האלסטיות והברק שלו, הופך לרפוי ומתמלא בקמטים וקמטוטים. הקליניקה של ד"ר רובינפור מציעה מענה טיפולי לכל ליקוי עור בשיטת הלייזר המתאימה.

למקרה של פנים בעלות מראה עייף ועור נפול, מתאים טיפול לייזר שטחי, מהיר ויעיל, בשיפור מראה העור והחזרת הברק והחיוניות.

מתיחת פנים

סבתות צעירות

הסבתות העכשוויות הן נשים המודעות היטב לחיצוניותן ואינן משלימות עם מראה העור המתבגר ונפגם. נשים אלו יכולות ליהנות לטיפול להצערת העור ולהרמת הפנים באמצעות טיפול לייזר, אשר יכווץ את העור וירים את הפנים בצורה מושלמת, מהירה, ללא סימנים וללא כאב.

איך מתבצע הטיפול

נשים וגברים כאחד מחפשים את פתרון הקסם שישיב לעור הפנים שלהם את המראה הצעיר והרענן. כולם מעוניינים לעבור טיפול מהיר ויעיל ללא כאבים, תופעות לוואי וזמן החלמה ממושך. לכן, יש מטופלים שאינם מעוניינים לעבור ניתוח להרמת ולמתיחת הפנים או טיפולי פילינג עמוקים, וטיפולי הלייזר מאפשרים להם להשיב את הנעורים וליהנות משיפור משמעותי במרקם ובאיכות העור.

טיפול פנים בלייזר הוא טיפול לא פולשני שמטרתו להסיר שכבת עור עליונה ולעודד את התאים להפיק קולגן חדש במקומות שיש בהם קמטים, הקולגן שמופק מתאי העור ממלא את הקמטים באופן טבעי ומשיב את הנפח החסר באזור, הטיפול מבטיח תוצאות טובות המחזיקות מעמד שנים רבות, ולאחר הטיפול בלייזר המטופל נהנים מעור פנים במראה צעיר ורענן.

חידוש עור הפנים באמצעות לייזר מפחית קמטים ומטפל בנגעים שונים וגם בצלקות. הלייזר יכול להעלים ולשפר את המראה של כתמים שונים על עור הפנים, כולל נמשים ונזקי שמש, והטכנולוגיה המדויקת מאפשרת לרופא שליטה מלאה ודיוק רב כדי להשיג את התוצאות הרצויות, גם באזורים עדינים.

במהלך הטיפול הרופא המומחה מעביר את קרן הלייזר הממוקדת והקצרה למרקם עור לא אחיד והוא מסיר בעדינות ובדיוק רב את העור הפגום ורקמות עור לא רצויות. באמצעות טכנולוגיית הלייזר ניתן לקלף את עור הפנים בצורה מבוקרת ומדויקת, ללא אדמומיות ותהליך החלמה ממושך. קרן הלייזר הממוקדת מסירה את שכבת העור העליונה ומחממת את שכבת העור הפנימית (דרמיס), וכך הלייזר מעודד את התחדשות מרקם העור וייצור של קולגן.

לפני הטיפול בלייזר לחידוש עור הפנים יש להכין את העור,

לעיתים נדרשת תקופת הכנה של כמה שבועות, בהתאם לסוג ומאפייני העור של המטופל/ת.

טיפול לייזר לחידוש מראה העור אורך כחצי שעה עד שעה, בהתאם לאזורים שיש לטפל בהם, הטיפול עצמו אינו מלווה בכאב לכן אין צורך בהרדמה, אך אפשר להשתמש בחומרי אלחוש, תרופות הרגעה ובהתאם לצורך ניתן לעבור את הטיפול בהרדמה מקומית.

מה ההבדל בין טיפולי הלייזר לחידוש מראה העור לבים ניתוח מתיחת פנים

טיפול בלייזר נועד למיצוק ולחידוש עור הפנים, ניתן להעלים קמטי הבעה וקמטים אחרים בכול אזור הפנים, והטיפול מעודד את התאים לייצר קולגן ולהתחדש, לכן זהו טיפול טבעי שאינו פולשני, לעומת מתיחת פנים המחייבת הרדמה ותקופת החלמה ממושכת.
ברוב המקרים יש לעבור סדרת טיפולים בלייזר כדי להשיג את התוצאות הרצויות, לעומת ניתוח המתבצע בטיפול אחד, אך מחייב התאוששות והחלמה. הטיפול בלייזר מתאים לקהל יעד רחב ומגוון, ומומלץ בעיקר למטופלים מגיל 30 ומעלה, לעומת הניתוח שמתאים בעיקר למטופלים ומטופלות בטווח הגילים 50-40.
לפרטים נוספים אודות ניתוח פנים

התקשרו לייעוץ