טיפולי סקין בוסטר

טיפולי סקין בוסטר, באנגלית Skin Booster, מהווים פריצת דרך בתחום טיפולי האסתטיקה. זהו טיפול אסתטי חדש מן השנים האחרונות, המיועד לשיפור מרקם עור הפנים והצוואר באמצעות החדרת חומר חדשני עם מרקם של חומצה היאלורונית, את החומר מחדירים לשכבות העמוקות של העור כדי להעשיר את מרקמו ולהשיב לחות לעור.

חשוב לדעת כי כבר לאחר הטיפול הראשון העור מגיב וניתן לראות תוצאות מרשימות כמו עור פנים אלסטי ומוצק יותר, ועור הפנים נראה רענן ומלא ברק. ראוי לציין כי טיפולי הסקין בוסטר מבוססים למעשה על טכניקת המזותרפיה. שיטת המזותרפיה היא שיטה טיפולית רפואית יעילה ומוכחת הנחשבת לשיטת טיפול אנטי אייג'ינג מהפכנית המיועדת לעור הפנים, הצוואר ואזור המחשוף.

במסגרת הטיפול מזריקים לשכבות העור העמוקות את החומצה ההיאלורונית המעודדת ייצור קולגן באופן טבעי, וכך למעשה נלחמים בתופעת הזדקנות העור, משפרים את מרקם העור ומונעים היווצרות קמטים בעתיד.

יתרונות הטיפול בטכניקת סקין בוסטר

טיפולי הסקין בוסטר הם פיתוח של שיטת טיפולי המזורתפיה. יש לציין כי טיפולי מזותרפיה אינם חדשים בתחום טיפולי האסתטיקה, זו טכניקה ידועה ואיכותית הקיימת בעולם הרפואה כבר משנת 1952.בתחילת הדרך השתמשו במזותרפיה לצורך טיפול בבעיות שונות בתחומים כמו פציעות ספורט, מחלות פרקים, טיפול בכאבים שונים ועוד.

השיטה זכתה להצלחה כבירה ולאור היעילות שלה היא אומצה גם בתחום הרפואה האסתטית, ותוך זמן קצר המזותרפיה הפכה למילה נרדפת לטיפולי אנטי אייג'ינג.

בטיפול הסקין בוסטר, המבוסס על טכניקת המזותרפיה, מחדירים לעור חומרים איכותיים להשבת מרכיבים הנחוצים לשיקום מרקם העור, מאחר ובתהליך ההזדקנות הטבעי יש אובדן של קולגן, אלסטין וחומצה היאלורונית, לכן העור מזדקן ומופיעים קמטוטים וקמטים בעור הפנים, הצוואר ובאזור המחשוף. במהלך הטיפול החדשני מבצעים הזרקות רבות בצורה עדינה לשטחים נרחבים בעור, ואת החומרים מחדירים לשכבת העור האמצעית ולשכבת העור העמוקה ביותר. ריבוי ההזרקות באזור מסוים בשילוב החדרת חומצה היאלורונית מביא לעידוד הגוף לייצר יותר קולגן, וזו טכניקה ידועה עוד מתקופת יוון העתיקה כאשר היה מקובל לדקור את העור באמצעות קוצי צמח הצבר כדי לעודד את העור להשתקם טבעית ועל מנת להפחית כאבים באזור מסוים בגוף.

היתרונות המרכזיים של טיפולי הסקין בוסטר הם:

  • אפקט אנטי אייג'ינג לטווח הארוך – הטיפול מעודד ייצור טבעי של סיבי קולגן, אלסטין וחומצה היאלורונית בעור, ובכך המטופלת או המטופל נהנים מאפקט אנטי אייג'ינג מושלם עם תוצאות אפקטיביות לטווח הארוך.
  • השבת לחות לעור – הטיפול מרווה את העור בלחות, וכתוצאה מכך מרקם העור משתפר והוא הופך לרך ונעים יותר. כבר לאחר הטיפול הראשון אפשר לראות תוצאות ושיפור משמעותי בטקסטורת עור הפנים והצוואר.
  • עור חיוני וזוהר – הטיפול החדשני והאיכותי מבטיח עור מאוזן, בריא, זוהר וחינני. החומצה ההיאלורונית המוחדרת לשכבות העור העמוקות מתחברת למולקולות מים וכך מונעים היווצרות קמטים ושומרים עם לחות בעור.
  • שיפור משמעותי בנראות עור הפנים והצוואר – טיפולי הסקין בוסטר משפרים את העור והם מועילים למראהו. לאחר הטיפול ניתן לראות שיפור משמעותי בנראות של צלקות אקנה בעור הפנים, וכן בנראות העור הסובל מנזקי השמש ומנזקי העישון.

למי מתאים טיפול סקין בוסטר?

הטיפול מתאים לנשים ולגברים הסובלים ממראה של עור שאיבד את גמישותו ואת המראה הזוהר והחיוני. כמו כן, טיפולי הסקין בוסטר מתאימים מאוד לנשים ולגברים עם עור פנים מלא בקמטוטים עדינים ולמי שסובל או סובלת מצלקות אקנה וממראה של פנים עייפות ומבוגרות מהגיל האמיתי.

ד"ר רובינפור מציין כי הטיפול מתאים לכל אזורי הפנים, לצוואר, לאזור המחשוף וגם לגב כפות הידיים. לכן, טיפולי סקין בוסטר מספקים מענה מצוין למצבים הבאים:

  • עור עם קמטוטים.
  • עור פגום עקב נזקי השמש ופגעי מזג האוויר.
  • צלקות אקנה.
  • עור יבש וללא ברק וזוהר.
  • קמטים בעור הפנים שנוצרו כתוצאה מעישון
  • מראה של עור בוגר.

כדאי לדעת כי הטיפול מתאים לנשים וגברים ללא תלות בסוג העור או בגוון עור הפנים. לא מעט נשים מגיעות למרפאות האסתטיקה כדי לעבור טיפולי הזרקה של חומצה היאלורונית על מנת לטפל בקמטוטים קטנים ועדינים יחסית בעור. עם זאת, בטיפולי ההזרקה הסטנדרטיים אין אפשרות לכסות שטח עור גדול, לכן אין אפשרות למלא קמטוטים זעירים אחד אחר השני באמצעות הזרקת חומרי מילוי. בנוסף, חומרי המילוי מקנים בעיקר נפח ויוצרים אפקט הרמה, לעומת טיפולי הסקין בוסטר שאין להם אפשר של נפח או הרמה, לכן הטיפול החדשני מבטיח מענק איכותי ומדויק יותר לבעיה ממנה סובלים ולתוצאה שרוצים להשיג.

איך זה עובד?

תהליך הטיפול מבוסס על סדרת הזרקות לשכבות העור העמוקות, באזור המטופל. טיפול סקין בוסטר אורכים כ-20 עד 30 דקות בלבד, ומבצעים את הטיפול עצמו לאחר מריחת חומרי אל חוש מקומיים. ברוב המקרים, המומחה לטיפול אסתטיקה ימליץ על סדרת מפגשים הכוללת 3-2 טיפולים.

בין טיפול לטיפול ממתינים 6-4 שבועות, אך ההנחיות משתנות ממטופל למטופל. כבר לאחר הטיפול הראשון ניתן לראות שיפור הדרגת במרקם ובמראה העור. בסיום סדרת הטיפולים התוצאה ניכרת לעין, והיא מיועדת לטווח ארוך. במקרים מסוימים הרופא יכול להמליץ על טיפולי הזרקות של חומצה היאלורונית לצורך מילוי והרמה, וכדי להשיג את המראה הטבעי והחינני הוא ימליץ כטיפול משלים את טכניקת הסקין בוסטר, לשיפור מרקם העור ולהענקת ברק ומראה חיוני וזוהר.

בטיפולי הסקין בוסטר מחדירים חומרים איכותיים להשבת לחות ולשיפור טקסטורת ומראה העור. הטיפול מעודד ייצור קולגן והחומצה ההיאלורונית מעורבת בתיקון ובשיפור מרקם העור ובהשבת לחות מאחר והיא סופחת מולקולות מים.

דרכי טיפול סקין בוסטר

טיפול סקין בוסטר נחשב לדרך היעילה והאפקטיבית ביותר להחדרת חומרים חיוניים הנחוצים לשיקום ולשיפור שכבות הוער העמוקות. הטיפול יעיל ומהווה חלופה מצוינת לטיפולי קוסמטיקה ולטיפולי הזרקה אחרים שלא מצליחים להעלים קמטוטים עדינים ולשפר את מרקם העור.

כאמור, ברוב המקרים מבצעים סדרת טיפולים המבוססת על 3-2 מפגשים, ומבצעים טיפול על שטח עור נרחב, לאחר תכנון מדויק של הטיפול ותיאום ציפיות עם המטופל/ת.
כך לדוגמה, ניתן לעבור טיפול סקין בוסטר מתחת לעיניים במטרה לעודד ייצור קולגן בשכבות העור העמוקות באזור זה. עם הגיל וכתוצאה מנזקים הנגרמים לעור עקב חשיפה ממושכת לשמש, אקלים קיצוני, תזונה לקויה, עישון ועוד, הסקין בוסטר מונע היווצרות חריצים מתחת לעיניים בגלל קולגן שהתרוקן מהאזור, ובשילוב החומצה ההיאלורנית משפרים את מראה העור מתחת לעיניים.

רסטילן סקין בוסטר

ד"ר רובינפור מתמחה בין היתר גם בטיפולי סקין בוסטר, ולדבריו מומלץ להשתמש בחומרים האיכותיים והמפוקחים של רסטילן. כדאי לדעת כי רסטילן הוא חומר המגיע כג'ל קריסטלי ברמת ניקיון גבוהה מאוד, החומר עשוי ממולקולות סוכר המיוצרות באופן טבעי בגוף, לכן הרסטילן בוסטרס נחשב לחומר בטוח ויעיל, ומומלץ להשתמש בו להשגת תוצאות מיטביות.

הכנות לטיפול סקין בוסטר

  • פגישת ייעוץ במרפאה של ד"ר רובינפור.
  • הסברים ותיאום ציפיות.
  • בדיקות בהתאם לצורך.
  • תכנון הטיפול ובחירת חומרים.
  • בדיקה האם החומר יוצר אלרגיה או תופעת לוואי.

תופעות לוואי אחרי טיפול סקין בוסטר

אם עוברים טיפולי סקין בוסטר על ידי רופא מומחה וכל עוד מזריקים את החומרים לשכבות העור העמוקות בידי מומחה לרפואה אסתטית, אין חשש מתופעות לוואי, ואם יהיו הן מינימליות ויבואו לידי ביטוי באדמומיות ובנפיחות קלה וזמנית.

מתי נראה תוצאות?

כבר לאחר הטיפול הראשון ניתן לראות שיפור בנראות העור, התוצאה היא הדרגתית ובסיום סדרת הטיפולים רואים את התוצאה הסופית והמרשימה.

התקשרו לייעוץ