מה מטריד אסתטית נשים צעירות בעידן המדיה החברתית

נשים בכל הגילים מוטרדות מהמראה החיצוני שלהן, במיוחד כיום בעקבות החשיפה המתמדת והנוכחות במדיה החברתית. פלטפורמות שונות כמו אינסטגרם החלו באחרונה להסיר פילטרים הקשורים לאסתטיקה של המראה החיצוני, בגלל החשש לפגיעה בבריאותם הנפשית של המשתמשים, נשים וגברים בכל הגילים. המראה שלנו הפך לגורם משמעותי ועיקרי לדאגה, כולם רוצים להיראות במיטבם ולהציג את הצד המוצלח והיפה ביותר במדיה החברתית. סקר חדש שבוצע לאחרונה בקרב 1,600 נשים בטווח הגילים 24-13, מאזורים שונים בעולם, בחן את תפיסותיהן לגבי התבגרות המראה החיצוני, כאשר לא ניתן להתעלם מהתפקיד החשוב שממלאת כאן המדיה החברתית, בעיקר רשתות חברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק וכיום גם טיק טוק.

ממה מוטרדות נשים צעירות מבחינה אסתטית

ובכן, רוב הנשים הצעירות מוטרדות מאוד מסימני הגיל הנראים על עורן, בעיקר בפנים ובצוואר, אך גם בבטן, בזרועות ועוד. נשים רבות, גם צעירות, שוקלות לעבור ניתוח אסתטי כדי להילחם בנזקי הזמן ועל מנת לעצור את סימני ההתבגרות. סיבה נוספת לשכיחות הניתוחים והטיפולים האסתטיים היא עמידה בסטנדרטים מחמירים של יופי בעיני החברה והסביבה. בנוסף, המראה של עור רפוי שאינו מהודק נחשב לגורם המטריד ביותר נשים צעירות, ובמקום השני נמצא המראה של חזה נפול ובמקום השלישי הופעת קמטים בעור הפנים, הצוואר ועוד. במחקרים השונים עולה כי רק 16% מהנשים הצעירות אינן מוטרדות כלל ממראן החיצוני. ממצא נוסף ומעניין מאוד הוא ש-32% מהנשים שהשתתפו בסקר מקפידות על פעילות גופנית ועל תזונה נכונה ובריאה כדי לשמור על מראה צעיר, בריא ורענן. בסקר שהתקיים לאחרונה עולים ממצאים מעניינים נוספים שכדאי להתייחס אליהם:
  • 22% מהנשים הצעירות שקלו לעבור ניתוח חזה כדי לשפר את המראה ולהילחם במראה המתבגר.
  • 20% מהנשים הצעירות שוקלות בחיוב הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי אחרים כמו חומצה היאלורונית ושומן עצמי.
  • רוב המשתתפות בסקר הן צעירות שטרם הפכו לאימהות, לכן אין זה פלא כי המראה העתידי של החזה שלהן מהווה גורם מטריד עבורן, הנשים הצעירות מודעות לשינוי העתידי של החזה לאחר הלידה ובעקבות ההנקה.
  • 60% מהנשים הצעירות סבורות כי המדיה החברתית גורמת להן לחרדה מפני השינויים האסתטיים הצפויים לעבור על גופן.
  • 40% מהנשים שהשתתפו בסקר מקפידות על שגרת טיפוח של עור הפנים כדי לשמר את המראה הצעיר והרענן.
  • 45% מהנשים הצעירות בגילים 24-13 מאמינות כי סימני הגיל ניכרים עליהן.
לאחר שהבנו מה מטריד את הנשים הצעירות המרבות לבלות ברשתות החברתיות, וכמובן להעלות תמונות שלהן, כדאי לדעת מהן האפשרויות לפתרון הבעיות וכיצד הן יכולות לשפר את המראה ולהילחם בנזקי הגיל והזמן.

מידע על ניתוח מתיחת בטן

ניתוח מתיחת בטן ניתוח מתיחת בטן מתאים לנשים הסובלות מרפיון שרירים ועור, מבטן תפוחה ובולטת בגלל רפיון שרירי הבטן, ההליך הכירורגי מתאים גם לנשים צעירות לאחר דיאטה דרסטית והפחתת משקל משמעותית ולנשים לאחר לידה. הניתוח מבטיח בטן שטוחה והדוקה במראה צעיר ומרשים וגוף אסתטי המאפשר גם הקלה בתפקוד היומיומי. ד"ר רובינפור מציע שלושה סוגי ניתוח מתיחת בטן:
  • מתיחת בטן קלאסית לנשים לאחר הריון עם עודפי עור בחלק הקדמי ורפיון שרירי הבטן.
  • מתיחת בטן היקפית המתאימה לנשים צעירות שהפחיתו משמעותית ממשקל גופן לאחר דיאטה דרסטית.
  • מתיחת בטן חלקית (מיני) לנשים עם עודפי עור המרוכזים בעיקר בחלק התחתון של הבטן, מתחת לקו הטבור.
תמונות לניתוח מתיחת בטן לפני ואחרי מתיחת בטן לפני ואחרי

מידע על הרמת שדיים (ניתוח הרמת חזה)

נשים צעירות רבות עוברות ניתוח הרמת שדיים כדי להשיג את המראה המרשים והצעיר של חזה זקוף וטבעי. הניתוח מתאים לנשים צעירות עם חזה נפול ומרוקן, כאשר יש להתייחס לרצונה של האישה הצעירה ללדת בעתיד הקרוב או הרחוק. במהלך הניתוח להרמת השדיים אפשר לשלב פרוצדורות נוספות כמו הגדלה חזה או הקטנת חזה. הרמת חזה נחשבת לניתוח פלסטי פופולרי בקרב נשים צעירות, מטרת הניתוח היא לשנות ולשפר את המראה האסתטי של החזה בלי להגדיל את נפח השדיים. בניתוח מסירים עודפי עור ושומן המושכים את החזה מטה וכך משפרים את המראה והחזה חוזר להיות זקוף ויפהפה, כלומר חזה המשקף את גיל האישה הצעירה. בהתאם לרצונה של האישה הצעירה אפשר להגדיל את החזה באמצעות שתלים. לאחר החלמה מהניתוח הנשים הצעירות מרגישות נוח יותר בבגדים צמודים וכמובן בבדי ים כמו ביקיני, הן ימצאו בקלות בגדים וחזיות המתאימים לגופן ולחזה הזקוף, וגם הביטחון העצמי שלהן ישתפר. כדאי לדעת כי מראה השדיים ומוצקות החזה משתנים עם הזמן, גם לידות והנקה משפיעים על צורת השדיים, ואם עושים דיאטות דרסטיות ויש ירידה משמעותית במשקל – יש לכך השפעה ישירה על השדיים ולרוב ניתן לראות כיצד הם הפכו למצומקים ונפולים. גם הזדקנות העור משפיעה על השדיים מאחר והעור פחות גמיש והחזה הופך לנפול ושמוט. תמונות לניתוח הרמת חזה לפני ואחרי הרמת חזה

מקפידים על שגרת טיפוח

מעבר לניתוחים הפלסטיים מומלץ לכל הנשים הצעירות להקפיד על שגרת טיפוח יומית, פעילות גופנית ותזונה נכונה ובריאה. כמו כן, כבר בגיל תצעיר אפשר להתחיל עם טיפולי אסתטיקה שונים לטיפוח העור, להחלקת ולהעלמת קמטים וקמטוטים בעור הפנים והצוואר, לעצב שפתיים וקו לסת ועוד. במרפאה של ד"ר רובינפור הנשים הצעירות מקבלות ייעוץ מקצועי וכל מטופלת זוכה לתוכנית טיפולים מותאמת אישית. לשאלות ופרטים לגבי כל מה שמטריד אתכם מבחינה אסתטית צרו איתנו קשר  ובואו להתייעץ עם ד"ר רובינפור
התקשרו לייעוץ