הרמת צוואר חדשנית

הכירו את הטכניקה הניתוחית החדשה שתשמר היטב את תוצאות מתיחת הפנים והצוואר שלכם

טכניקה כירורגית חדשה, בקרב כירורגים פלסטיים המתמחים במיוחד במתיחות פנים וצוואר

מאפשרת שמירה של תוצאה מרשימה גם בצוואר לאורך שנים

ניתוחי הפנים והצוואר היוו מאז ומתמיד את אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים והמבוקשים ביותר מכירורגים פלסטיים מומחים, בשל המענה שהם נותנים למגוון רחב של תופעות אשר לא ניתנות לטיפול באמצעות פרוצדורות אסתטיות שאינן כירורגיות, או ניתנות לטיפול באופן חלקי בלבד.

בשונה מטיפולי אסתטיקה לא-כירורגיים, נשמרת התוצאה של מתיחות פנים כירורגיות לזמן רב יותר, ובאופן מלא יותר.

מתיחות הפנים והצוואר היו ונשארו אחת הפרוצדורות הפלסטיות הנפוצות ביותר בקרב נשים, ולאחרונה הולך ועולה הביקוש להן גם בקרב גברים, אשר הבינו את מידת השיפור שהם מעניקים למראה הפנים והצוואר ואת איכות התוצאה.

קיימת חשיבות רבה למידת ניסיונו של הכירורג הפלסטי המבצע את הניתוח, ולכך שהניתוח מתבצע אצל כירורג פלסטי המתמחה באופן ספציפי במתיחות פנים וצוואר, בשל הטכניקות הכירורגיות המתקדמות שבאפשרותו להציע למגוון רחב של בעיות אסתטיות הנתפסות כבעייתיות במיוחד.

אחת מן התופעות האסתטיות אשר נחשבה מאז ומתמיד למאתגרת במיוחד היא התופעה של צוואר רפוי ונפול.

בעבר, גם לאחר ניתוחי מתיחת פנים וצוואר, שבמסגרתם היה הצוואר מטופל באופן יסודי, שריר הצוואר היה עובר מתיחה, תפירה וחיבור, החזרה של שרירי הצוואר למצבם המקורי והרפוי יחסית היתה מהירה מאוד, תוך שנים ספורות בלבד.

בין 40-45% מן המטופלים אשר היו עוברים ניתוחי פנים וצוואר, היו מתלוננים תוך שנתיים עד שלוש שנים על חזרתו של הצוואר המתוח למצבו הרפוי המקורי, טרום הניתוח.

הסיבה לכך היתה שטונוס שרירי הצוואר הוא גבוה במיוחד באופן טבעי, בשל תפקידו של הצוואר שהוא בעל דינמיות גבוהה, זז ומתכווץ לכל הכיוונים אינספור פעמים כאשר האדם ער.

טכניקה ניתוחית חדשנית אשר אומצה לאחרונה על ידי כירורגים פלסטיים המתמחים במיוחד בניתוחי פנים וצוואר, ומבוצעת ע"י ד"ר רובינפור, פותרת את האתגר הנובע מן המתח הטבעי המובנה של שרירי הצוואר בכך שהיא מבצעת חתך והפרדה באמצעו של השריר, ובכך מורידה את טונוס השריר ופותרת את אחת הבעיות הקשות ביותר שהיו נפוצות בניתוחי צוואר בעבר.

כך, בדומה לתוצאה המרשימה של מתיחת הפנים הכירורגית הנשמרת למשך שנים רבות, נהנה היום גם הצוואר לאחר מתיחת צוואר ממראה מתוח, צעיר ורענן המשתמר לאורך זמן, הודות למומחיות העמוקה של כירורגים פלסטיים מומחים המתמחים במיוחד במתיחת פנים וצוואר.

מהן הסיבות העיקריות למראה צוואר רפוי

הסיבות העיקריות למראה הבעייתי של צוואר רפוי הן:

סימני הזדקנות, ככל שמתבגרים עור הצוואר הופך למקומט ונפול עקב כוח המשיכה והיחלשות שרירים.

הצטברות של עודפי רקמת שומן, בעיקר מתחת לסנטר.
תופעת הסנטר הכפול.

רפיון שרירים באזור הצוואר הנובע מהיחלשות סיבי השריר ושינויים הורמונליים.

עודפי עור באזור הצוואר הנגרמים עקב אובדן גמישות רקמת העור והיווצרות קמטים בצוואר.

שינוי דרסטי במשקל הגוף, למשל לאחר דיאטה או ניתוח לקיצור קיבה.

תהליך חדשני למתיחת צוואר במרפאה של ד"ר רובינפור

יש מספר טכניקות  למתיחת צוואר, יש פתרונות המספקים מענה לטווח קצר יחסית ויש פתרונות מתקדמים לטווח הארוך. טיפולי לייזר, גלי רדיו והזרקת בוטוקס אינם משפיעים באופן משמעותי על עור הצוואר והם מיועדים בעיקר לתחזוקה שוטפת ולמי שאינו מעוניין או אינו יכול לעבור ניתוח. גם יעילות הקרמים מוטלת בספק, וזהו בעיקר פתרון לתחזוקה שוטפת של מראה עור הצוואר.
ד"ר רובינפור ממליץ על ניתוח מתיחת צוואר בהליך חדשני שהפך לנורמה המקובלת כיום, בדרך כלל כחלק מניתוח למתיחת עור הפנים. ההליך החדשני והמתקדם יותר כולל חיתוך והפרדה של שרירי הצוואר כדי להפחית את טונוס השריר. בהליך הניתוחי החדש התוצאה של מתיחת הצוואר נשמרת למשך שנים רבות, זהו פתרון לבעיה שהייתה עד היום בניתוחים הרגילים למתיחת צוואר, מאחר והשרירים חזרו להיות רפויים לאחר כשנתיים.
ד"ר רובינפור מציין כי יש מקרים בהם כדאי להפריד את השכבות העמוקות של השרירי כדי ליצור קו ברור בגבול הסנטר, ובמקרים נדירים הוא משתמש במעין ערסל מלאכותי לאורך השריר שתורם להשגת המראה של צוואר ארוך וברבורי עם קווים ברורים לאורך זמן רב.
השפעת תהליך הניתוח החדש
למעלה מ-40% מהגברים והנשים שעברו ניתוח מתיחת צוואר סבלו תוך זמן קצר, בין שנה לשלוש שנים, מרפיון מחדש של שרירי הצוואר וממראה לא אסתטי. לכן, כדאי לעבור את הניתוח בטכניקה החדשה שמציע ד"ר רובינפור, במהלך הניתוח הוא מפריד את השרירים וחותך אותם כדי להפחית את הטונוס, וכך הוא פותר את אחת הבעיות הנפוצות שהעיקו על מטופלים שעברו ניתוח למתיחת הצוואר בעבר הלא רחוק.

 

התקשרו לייעוץ